Wednesday, May 06, 2009








Brooklyn bridge!
Idag hängde jag på Therese till studion. Det blev lite 
enklare stilleben – och sen sushi runt hörnan. Och vilken sushi! Den absolut godaste sushin jag någonsin ätit! Herregud!

Sen gick jag för första gången över Brooklyn bridge – och 
blev tårögd av glädje. Så otroligt vackert. Nu hade jag bara 
lill-kameran med mig men ska tillbaka med stor-kameran. 

Klicka på bilden för att se den större. Och använd kommentarsrutan för guds skull. Jag vill ha feedback!

2 comments:

Johanna L said...

Ahhh...denna bro, fantastisk! Tänk att dom möttes där Steve och Miranda...det var det du tänkte på när du fällde en tår va?! Kram!

copymig said...

Hehe, faktiskt inte! Men det är ju sant! Halvvägs på bron... fantastisk scen! Jag tänkte mer på "Fan jag är VERKLIGEN i New York! Lycko jag!"