Wednesday, May 06, 2009

















Slottet! Här bor jag och Claes :) Sängen turas vi om att ha 
och denna vecka är det min tur! Muahahaha!


















Jag skrev ju förut om caféet Yaffa, igår var jag där och 
det var HÖG mysfaktor! Jag och Ida tog en frulle/lunch 
där. Timmen innan var vi på "gratis" spa. Och visst var 
det gratis, i typ fem minuter! 

















Softardelern i Kevins studio. Oscar sover och vet inte ens 
om hur dyr den där stolen säkert är... Och snygg!

















Otroligt gulligt eller bara lite läskigt? Kan inte riktigt 
bestämma mig… 

























I lördags gick jag, Andreas och Claes tillsammans 
med Morgan och Kristin på Wolverine. Bra som fan 
om man får svära så här på sin egen blogg! Me like! 
På vägen hem på söndagen efter en omgång biljard 
hittade vi passande denna skapelse (målningen 
alltså, inte Claes^^)

4 comments:

Johanna L said...

Åhh, yaffa underbara kitchiga ställe, varför finns det inte sånna här...?! Asså fi fasiken vad ljuvligt ni har det over där, blir så jäkla avis!!! kram! <3

Just Another Person said...

Fan vad skoj o se lite hur ni bor. Den där lille Oscar får du ju se till att ta med hem, sötaste hunden :) Är det en äkta Barcelona (om jag minns rätt) han ligger i så ta med den också, för en sådan är inte gratis.

Har du tänkt på att det är något med dig och filmer om superhjältar… X-men, Spiderman, Wolverine, vilken figur som helst i trikåer funkar fint. Kanske är det just det som är den gemensamma nämnaren… trikåer :) Förstår att du gillar Wolverine också med tanke på hur mycket hår han har!!! ;)

PS! Sjukt förvånad över att bara se en kopp/glas i bild. Oddsen på att den är din är ju under 1 x pengarna iaf!

Kram!

copymig said...

:I Jag rensade faktiskt bort två vattenglas innan... glömde kaffekoppen! Ja, håriga män i trikåer, det är något särskilt med det ^^

När ska du blogga då? Sätt fart nu!

Just Another Person said...

När jag orkar och har något intressant att dela med mig av. Ännu en prylbögsblogg är väl kanske inte vad världen behöver. Och att skriva anonymnt om tankar och funderingar som jag tänkte göra ett tag känns bara pretentiöst.