Wednesday, May 21, 2008

Tråååååååkigt
Ett bra tecken på att man har tråkigt är att bloggen är fylld :) Ska egentligen städa ut lägenheten men blogga och vardagsfundera är liksom lite, lite roligare. Typ min senaste lilla facebook-fundering: jag är nominerad till gulliga saker som artistic, funny och sympathetic (man tackar!). Sött så det förslår. OCH ordet mishievous. Eeeh? Jag klassar mig som första klassens tv-uggla så usa känns nästan som mitt andra hem och jag har ALDRIG hört det ordet. Språkrådets översättning var allt från busig och skojfrisk till spjuveraktig och elak. Tack?

Jamen just, jag fotade också igår. Och det tog musten ur mig. Klockan nio var kroppen så där krampaktigt trött att de 3 metrarna till badrummet känns som mina sista tre kliv i livet (stora kliv). Men det var igår! Nu har jag ju ätit citronyoghurt och macka med mosad avokado och örtsalt så jag är lycklig som ett barn!

Hej hopp!


No comments: