Thursday, April 23, 2009

Cafétips…
… på Lower East Side för alla som är sugna! Teany på Rivington street (nära korsingen Ludlow) är suveränt! Mysigt och lågmält, glatt och friskt liksom. Och redan på caféet blev jag inspirerad av inredningen med mjuk limegrön, gult och vitt och ville genast inreda mitt kök så. Och så surfar jag runt lite - och upptäcker att det är
Moby himself som äger stället! 

Och inte för att jag varit på stället men nu rekommenderade Frida och Ida Yaffa, och visst ser det grymt ut?! Ska genast testa på det! 

Var för övrigt och tränade faktiskt, ett spinningpass idag. Och det behövs sannerligen... Efter fyra veckor i USA med drinkar, öl och massa mat flög knappen av mina byxor! Jo, det är sant... Det blev ett brutalt uppvaknande. Antingen spinning eller vassen i sommar... Åh! När ska människans dna ändras? Måste det ta tusentals år?! Vi gillar ju uppenbarligen att äta mer än kroppen omsätter, varför inte bara anpassa kroppen till vår levnadssätt då? Någon? 

No comments: