Tuesday, April 14, 2009

… och text
Jag gjorde min läxa :) Här kommer lite bilder!

En underbar matbild på typ det läckraste i majsväg (och nu var jag faktiskt INTE ironisk) på alla KY10:s favorithäng Café Habana på Elisabeth street (dit jag och Claes äntligen kom fram typ tjugo stopp på vägen. Claes är ju tämligen ny i dessa trakter. Själv är man ju redan luttrad...). 

Tunnelbane-nedgången i Bronx (som för övrigt har Gun Pay Back-time med start nästa lördag, så alla som har ett vapen liggande kan lämna tillbaka det då! Superbra!!!!). 

Bild på Claes när muckar gräl. 

Bild från utsikten från kontoret där Alexo sitter. Vrider man kameran inåt är det inte lika spännande. 

Allt i en härlig oordning antar jag. Men det får ni ta! 

Idag förresten tuschade jag (man säger liksom inte retuscha... hallå!) Har också fått två tips på matställe, ett amerikanskt häng och ett budget. 

Eh, och en sak till. Jag vet fan inte om det finns en enda människa på denna jord som faktiskt läser vad jag skriver. Om ni vill får ni gärna kommentera lite i rutan under, bara så att jag inte tröttnar och slutar blogga. ha, ett hot! Siså, skriv nu!

4 comments:

Unknown said...

Jag har läst! =)

Just Another Person said...

Jag också givetvis! :)

/Robert

copymig said...

hehe! tack!!! söta!

Unknown said...

Har precis börjat läsa...Skall snart till "stan" så jag tar tacksamt i mot tips på bra o billiga matställen och barer... ;)

Winter