Thursday, April 30, 2009

Terror (light) lönar sig!
Claes påminde mig: "Man måste blogga alltså, annars slutar folk läsa". Och detta precis när jag lagt mig på min luftmadrass, redo för min skönhetssömn... Så här är jag nu igen :)

På onsdagen träffade jag efter en slags mejlterror Kevin Cremens, en still life-fotograf. Gick dit med öppet sinne, efter ett antal träffar blir man lite van faktiskt. Hade inga förväntningar. Knackade på - och han öppnar upp till en superfin studio! Som han hade helt själv, mitt på Manhattan!  Plåtade makeup-katalog så vansinnigt mycket bilder plåtas på en dag. Idag var andra dagen där och imorgon tredje... 

Igår var vi också på en assistentgrej och... nej, alltså jag har ingen inspiration att skriva! Jag vill sova! Mer imorgon, jag lovar! Nej just, då är det ju jobb, sen yoga och sen fest för Ida. Okej, lördag blir en bra dag (antagligen lite bakis och kommer nog inte göra annat än att ligga på sängen med datan på magen). Så uppdatering kommer. Puss!

No comments: