Tuesday, April 07, 2009

Matte-uppgift för syrran ;)
Eh, alltså vad är det för datum nu? Shit, den 7:e! Och inget inlägg på tre dagar! Fy fy :) Men av detta kan man dra två saker: 1. Jag har antingen haft för mycket jobb att göra för att inte hinna skriva. 2. Jag har haft för kul för att ha lust att skriva. 3. Jag har varit för trött för att orka skriva. Rätt svar: 2 och 3 och igår iallifall 1. 

Så där, då fick ni ngt att klura på!

Well, det har varit en massa pubvändor med Frida, Ida och nu Johanna som kommit på besök. Och medan Frida assade med världens bakfylla drog jag, Ida och Johanna till Central park i söndags, en sån där vårdag som knackar på sommaren. Det var helt ljuvligt! Vi gick heeeeela dagen verkligen! 

Igår så assisterade jag italienaren. Det blev att bära lite väskor, köpa lite kaffe och ladda in bilder från kortet i datan. Mycket avancerat... men perfekt start för mig tycker jag. Träffade en supertrevlig tjej som var prop-stylist där, typ den som fixar rekvisita, och ska mejla henne idag. Planen för idag är kaffe med en annan fotograf, skype-dejt med Ylva ngr timmar senare och sen stan med Ida och Johanna tror jag. Idag ska jag nog bara hålla mig till te...

Men just ja, jag skrev ingenting om peruk-festen! Men det var skitkul! Och förhoppningsvis fastnade ngr av bilderna på min holga, kommer bli en fin överraskning när de kommer fram i Gamleby. Det var peruker av alla slag och ett giigantiskt bord med cup-cakes, tårtor, cheesecakes, italienska bakverk, kakor ja allt, tänk Marie Anoinette (filmen) så har ni hittat rätt.

Nu, så, dags för dusch!

Kram min underbara familj och vänner!

No comments: