Sunday, April 12, 2009

Ret usch
Recap - detta här hänt: Fredag. Jobb heeeeela dagen. Retuschat loss, totalt. Konversation med fotografen: Jag: "Eh, ska jag ta bort ALLA rynkorna" Fotograf: "Ja!" Jag: "Men då ser de ju inte ut som riktiga händer!! Och så fortsatte det. 

Fredagskvällen började med vin och thai hos Frida, Ida och Johanna och och slutade med utgång i Meatpacking district. Cielo hette klubben. Cielo tog också 25 dollar i inträde. Gulp! Men det var kul att shaka! Och åka taxi! Och smyga in "parfymflaskor"... Sov hos tjejerna och startade lördagen med en brunch utanför Williamsburg, mkt trevligt! Åkte hem, sov och drog 5 avsnitt av Lipstick jungle. 

Idag söndag. Och som på alla andra ställen tvättar man då :) Gick till Bronx laundromat och bara stirrade, fan vad många maskiner! Och hur gör man? Men, till slut blev det lite kul! I normala fall springer jag hellre ett maraton än att gå och tvätta men här fanns ju tv, internet, spelautomater och snacks! 

Åkte och mötte Claes på Penn station och nu sitter vi här mittemot varandra, har just käkat middag med vin och ska göra stan. Nice!

Ger mig själv hemläxa, ska absolut ta mer bilder. Att det ska vara så svårt... 

Puuuuus




No comments: